Gå vidare till innehåll

Fri frakt på alla ordrar

    Reklamation

    Vid utnyttjande av ångerrätt

    • Du måste meddela att du ångrar dig. Meddelandet ska skickas till oss via kontaktformuläret i fliken "Kontakta Oss". I ditt meddelande ska ditt namn, din adress, e-postadress, ordernumret samt vilka varor som returneringen gäller framgå klart och tydligt.
    • Du har 30 dagar på dig att begära retur efter att du mottagit varan
    • Du står för returfrakt, leverans och skick på produkterna vid retur, produkterna bör därför skickas välpaketerade och i ursprunglig förpackning.
    • Retur betalas endast ut till den ursprungliga betalningsmetoden och källan till betalningen av köpet.
    • På återbetalningsbeloppet förbehåller vi oss rätten att dra av en summa motsvarande värdeminskningen jämfört med varans ursprungliga värde vid använd eller skadad produkt.

    • Hur går du tillväga vid reklamation?
    • Eventuella fel och defekt ska alltid meddelas via kontaktformuläretdär du anger ditt namn, din adress, e-postadress, ordernummer och en beskrivning av felet.
    • Om det inte lyckas oss att åtgärda felet eller leverera en liknande produkt, återbetalar vi dig för den defekta produkten i enlighet med gällande konsumentskyddslagstiftning. Vi står inte för returfrakt vid godkända reklamationer

    Fri frakt i hela Sverige

    Leveranstiden ligger på 5-12 arbetsdagar

    30 dagar ångerätt

    Vi erbjuder full återbetalning upp till 30 dagar efter leverans

    Spårbar frakt

    Alltid spårbar såklart

    DYGNET-RUNT SUPPORT

    Frågor? Tveka inte att höra av dig till oss så svarar vi så fort vi kan